وب سایت سینماتو | مرجع دانلود فیلم و سریال

دانلود فیلم Ip Man 4 2019 مردی به نام ایپ 4

داستان فیلم مردی به نام ایپ 4 مردی به نام ایپ 4 (نام اصلی : Yip Man 4) در قسمت چهارم و آخرمجموعه فیلم‌های ایپ من می‌بینیم که او به آمریکا سفر کرده است، جایی که شاگردش “بروس لی”

دانلود فیلم Ip Man 4 2019 مردی به نام ایپ 4

وب سایت سینماتو | مرجع دانلود فیلم و سریال

محل تبلیغات شما
دانلود فیلم Ip Man 4 2019 مردی به نام ایپ 4 دانلود کاور با اندازه اصلی
کد 120

دانلود فیلم Ip Man 4 2019 مردی به نام ایپ 4

خلاصه داستان :

داستان فیلم مردی به نام ایپ 4 مردی به نام ایپ 4 (نام اصلی : Yip Man 4) در قسمت چهارم و آخرمجموعه فیلم‌های ایپ من می‌بینیم که او به آمریکا سفر کرده است، جایی که شاگردش “بروس لی” ادامه متن

  • زمان انتشار : چهارشنبه 24 اردیبهشت 1399 - 16:07
  • 183 مشاهده
  • ارسال شده توسط : الف. میم
  • تعداد دیدگاه : 1
  • گزارش خرابی

داستان فیلم مردی به نام ایپ 4

مردی به نام ایپ 4 (نام اصلی : Yip Man 4) در قسمت چهارم و آخرمجموعه فیلم‌های ایپ من می‌بینیم که او به آمریکا سفر کرده است، جایی که شاگردش “بروس لی” با باز کردن یک آموزشگاه هنرهای رزمی جامعه محلی هنرهای رزمی را ناراحت کرده است.

 درباره فیلم مردی به نام ایپ 4

فیلم مردی به نام ایپ 4 : ژانر اکشن، زندگینامه‌ای، و رزمی به کارگردانی ویلسون ییپ است. از بازیگران آن می‌توان به دانی ین و سیمون یام اشاره کرد. این فیلم بر اساس زندگی‌نامهٔ استاد ( بروس لی ) ییپ من ساخته شده است.

کیفیت: 1080p حجم: 1.90 گیگابایت | کیفیت: 720p حجم: 1.18 گیگابایت زیرنویس چسبیده
  • سینما در ماشین

    https://www.irantic.com/car-cinema

    من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.

    شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .

    پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...

    سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.

    پاسخ :
    پاسخ : ممنون از نظر شما کاربر گرامی

    همچنین این طرح خوبی است. امیدوارم موفق باشید.

کد امنیتی رفرش

خرید اشتراک ویژه

- برخی از پست های سایت ویژه هستند؛ برای مشاهده این نوع پست ها نیاز به ارتقاء حساب کاربری خود دارید.
- برای خرید اشتراک ویژه حتما در سایت عضو شوید؛ سپس در فرم خرید اشتراک ویژه نام کاربری خود را وارد کنید تا اشتراک ویژه برای شما اعمال شود.

وب سایت سینماتو